weg! - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu weg! - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

weg!

Door: Froukje

Blijf op de hoogte en volg

31 Maart 2005 | India, Pondicherry

Hallo!

Ja, toch weer even een berichtje vanuit Pondy. Morgenochtend vertrekken we naar Goa!!

De picknick met de 8th standard boys was heel leuk en heel vermoeiend. De foto's zijn nu te zien op de site.

Ik wou maar even zeggen dat als er iets is, men mij kan smss op mn Nederlandse nummer. Ik neem hem meer voor het geval dat!

OK hasta la proxima!
xfr

  • 31 Maart 2005 - 20:53

    Pieter Heres:

    een hele goede, leuke, veilige, spannende, ziektevrije en internetcaferijke reis toegewenst.

  • 31 Maart 2005 - 23:58

    Hanny:

    Heet was een mooie film Marl (ik schaam me).
    Verder begin ik niet weer opnieuw; maar sluit me graag aan bij Pieter

  • 02 April 2005 - 17:41

    Pleuni:

    ha die marl en Froukje. ook namens mij een hele goede reis toegewensd! ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal zullen zien en meemaken.

  • 04 April 2005 - 10:02

    Anke:

    Veel plezier op reis.
    Wij gaan vrijdag ook op reis... naar Dublin voor een weekendje. Ik zal aan je denken als het regent.
    Groetjes en tot mails
    Anke

  • 04 April 2005 - 19:16

    Ivanka:

    Hallo meiden,

    Afgelopen week was er een docu op t.v. over Varanasi. En daar gaan jullie heen. Varanasi wordt door de Hindu's gezien als een enorm heilige stad. Het ging over weduwen. Het schijnt dat de schoonfamilie van de weduwe haar in Varanasi achter laat na de crematie van haar man. Men meent dat de weduwe dan naar de hemel gaat. Maar helaas leven deze weduwen in enorme armoede. De meesten hebben sinds de crematie van hun partner geen geld meer gehad om een nieuwe en schone sari te kopen.
    Ze moeten bedelen en op straat leven, in de poging om te overleven. Tja, dan is de hemel nog beter. Maar er is een Nederlandse die zich het lot van deze vrouwen aantrekt. En aan tehuis heeft opgericht waar zij kunnen wonen, en een ambacht leren. Ook deelt zij nieuwe sari's uit aan deze vrouwen. Wie weet komen jullie dit verhaal en dit tehuis nog wel tegen in Varanasi.
    Kortom het was een indrukwekkende docu. Had hem willen opnemen voor jullie. Maar helaas niet gelukt.

    Fijne reis, Ivanka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pondicherry

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2005

afleren

30 Juni 2005

Senti

21 Juni 2005

Schommel

08 Juni 2005

BOEHOEEEE!!

05 Juni 2005

Beetje nieuws
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 110286

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: