Zweet, wat heet! - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu Zweet, wat heet! - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

Zweet, wat heet!

Door: Froukje

25 Maart 2005 | India, Pondicherry

Een goedemorgen!

Nog even een laatste berichtje voor we op stap gaan. Morgen gaan we op "picknick" met de 8th standard jongens en de jongens die nog over zijn gebleven. We gaan 3 dagen tikkertje spelen met Tamil Nadu plaatsen. ja, als je hier the Indian way er op na houdt met reizen, dan is het zo van, je zit 3 uur in de bus (of langer) je komt aan, kijkt ff in het rond, en klaaaarrr, been there done that, let's go! :) Dus we crossen even in het rond langs allerlei leuke plaatsen en komen dan als het goed is donderdag terug. De reis wordt overigens hoofdzakelijk door menig lezer van deze site gesponsord. We hadden nog een smak geld over van ons afscheidsfeestje, dus dat hebben we hier leuk voor kunnen gebruiken.

Volgende week vrijdag (1 april) gaan we vroeg met de bus van Pondy naar Chennai om daar vervolgens om 14.00u op de trein te stappen naar: GOA! (overigens ook een topspel van 999 Games, haha!) Daar blijven we een dag of 5 en dan gaan we naar Bombay. Daar blijven we iets van 3 dagen en dan op naar Jaipur voor 3 dagen. Dan Delhi (4 dagen), dan Varanasi voor een onbekend aantal dagen, dan waarschijnlijk Darjeeling, als we een trein kunnen krijgen, dan Kolkata en 30 april daarvandaan de trein terug naar Chennai.

We zullen heel af en toe de site updaten, maar dus niet zo vaak meer als de laatste tijd. Dan weten jullie dat. Is het ook wat spannender als we terug zijn, qua foto's en zo...

Nou tabee en een vrolijk pasen, ja ook dat vieren we met paaseieren (op ons verzoek).

groetjes
Marl en Froukje

P.S.: het is hier echt warm!

• 26 Maart 2005 - 08:43

Harrie Kanters:

Hoi lieve meiden,
    Ik wens je een leuke Indian tour toe met al die vertrouwde plekjes waar al menig dutch volunteer waargenomen is. Misschien heeft imand nog ergens stiekum zijn naampje achtergelaten. Wie weet. Veel plezier, jullie hebben het verdiend.
    Harrie

• 26 Maart 2005 - 08:44

Leonore:

Hey hallo!!
    keileuk wat jullie allemaal doen en de stukjes die jullie schrijven zijn heel herkenbaar, alles lekker op zijn indiaas....
    Nog even bij de jongens en dan de rest van India even zien?...gaaf hoor!

• 26 Maart 2005 - 20:04

OpaOma Brand:

Ja nu komt het echte tropenweer er aan. Betekent o.a. slodown!! Blijf veel betrouwbaar water drinken en niet in de zon. Die treinreis is zeker zo goedkoop omdat je non airconditioned hebt genomen. Kunnen jullie je lol nog op. Krijgen we nog een copie van jullie schema? Als we een dringend bericht voor jullie zouden hebben is het praktisch te weten waa we jullie zoeken moeten. Veel plezier and watch your step.
    OPaOma

• 27 Maart 2005 - 11:39

Pieter Heres:

Zo makkelijk komen jullie er niet van af natuurlijk!! Er zijn overal internetcafe's. Stel ons niet te veel op de proef! Blijf ons verblijden met jullie verhalen en foto's, juist ook nu. Heel veel plezier en deel het ook uit.

• 29 Maart 2005 - 09:25

Lotte:

ha wat leuk! Goa schijnt ook echt super te zijn met allemaal vage hippies enzo. Maar mijn pakketje was dus aangekomen? Jeee wat snel zeg!! Veel plezier op reis allebei XXX Lot

• 29 Maart 2005 - 11:51

Irene:

Laat ons niet te lang wachten en hou ons op de hoogte als dit mogelijk is.Een mooie reis en geniet van alle mooie dingen.
    daaaaaaaaaaaag tot later
    Mams

• 30 Maart 2005 - 05:09

Marl:

Ja Lot, retesnel. Dank! Goa is allang niet meer wat het geweest is. Een veredelde Costa Del Sol schijnt het nu te zijn. Dat wordt dus even inhalen wat ik op mijn zestiende heb gemist.

• 30 Maart 2005 - 17:35

Hanny:

Een heel fijne reis gewenst! En duik vooral hier en daar een internetcafé in om ons via jullie berichten en foto's een beetje mee te laten genieten.

• 30 Maart 2005 - 17:58

Ivanka:

Veel plezier op jullie India-tour. Geniet ervan, en veel geluk op reis met jullie tweetjes.
    Ben benieuwd naar jullie belevenissen uit het verre India.

Tot gauw op jullie site,

Ivanka

• 30 Maart 2005 - 19:08

Charlene (999):

Hee frouk,
    Ik merk al dat je je draai hebt gevonden hoor daar!
    Enne gratis publiciteit kunnen we altijd gebruiken ;-)
    Alles nog goed verders daar?
    hier alweer druk met het Spsp..

GEniet er lekker van..! en ik blijf lekker jullie verhalen en leuke foto's volgen.

Liefs,

Charlene

• 30 Maart 2005 - 22:07

Stephan:

D'r kunnen ook pakjes heen! Wat leuk! Met een lokale postboer? Wat is jullie adres (post-tour)? of komt Marl-Froukje, India ook aan? Bij de sint werkt dat wel. Zelfs God naar het schijnt (Andries Knevel of zo dan)

• 31 Maart 2005 - 15:01

Marl:

Dat adres heeft natuurlijk geen zin de komende maand, dat snap jij nog wel, maar ik zal het nog wel eens faxen.