shit! - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu shit! - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

shit!

Door: Froukje

Blijf op de hoogte en volg

21 Maart 2005 | India, Pondicherry

ZO dan heb je dus een heeeeeel lang verhaal getikt en dan komt er zo'n storing en dan is er wel 20 keer een bericht geplaatst, maar niet met wat ik heb getikt....

en daar hou ik het maar bij!

xfr

  • 21 Maart 2005 - 17:55

    Hanny:

    Tja Froukje,
    Dat is nu echt zo'n gigageval van JAMMER MAAR HELAAS!!
    Laat je vooral niet ontmoedigen door een technisch "foutje". Want diezelfde techniek heeft ons hier in gelegenheid gesteld een deel van jullie avonturen, beslommeringen en ontroeringen een beetje mee te beleven.
    En dat vind ik prachtig.
    Groeten en tot gauw

  • 21 Maart 2005 - 22:03

    Harrie Kanters:

    Ja, ook dat is India....Liefs en groetjes.
    Harrie

  • 22 Maart 2005 - 07:37

    Pieter Heres:

    gebeurt hier ook wel eens... maar ik ben toch wel benieuwd wat je nou geschreven had...

  • 22 Maart 2005 - 08:22

    Stephan Emons:

    Jammer, maar misschien dat je het bij het opnieuw proberen meteen kort en krachtig neer kunt zetten. Vaak is dat wel het geval (bij mij tenminste). Ongeveer een maandje niet naar jullie site gekeken. Jammer voor mij, want het is best aardig (vooral ook: apart en direct) hoe jullie schrijven. Nu dus meteen flinke lappen tekst doorgelezen.
    Ben benieuwd naar het heeeeeeeeel lange verhaal. En de korte stukjes ertussendoor natuurlijk.

    Stephan

  • 22 Maart 2005 - 08:22

    Stephan Emons:

    Jammer, maar misschien dat je het bij het opnieuw proberen meteen kort en krachtig neer kunt zetten. Vaak is dat wel het geval (bij mij tenminste). Ongeveer een maandje niet naar jullie site gekeken. Jammer voor mij, want het is best aardig (vooral ook: apart en direct) hoe jullie schrijven. Nu dus meteen flinke lappen tekst doorgelezen.
    Ben benieuwd naar het heeeeeeeeel lange verhaal. En de korte stukjes ertussendoor natuurlijk.

    Stephan

  • 23 Maart 2005 - 14:47

    Opa Brand:

    Jammer dan dus. Maar bij de volgende sessie horen we wel wat je te vermelden hebt. Jullie staan nu vrijwel startklaar voor jullie ontdekkingsreis. Krijgen we nog een schema?!!!
    Ogen goed de kost geven en op je tellen passen dus. We trekken mee in eager anticipation.
    Liefs Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pondicherry

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2005

afleren

30 Juni 2005

Senti

21 Juni 2005

Schommel

08 Juni 2005

BOEHOEEEE!!

05 Juni 2005

Beetje nieuws
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 110390

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: