Little monkey - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu Little monkey - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

Little monkey

Door: Marl

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2005 | India, Pondicherry

Ik ben elf, maar dat zou je niet zeggen. Ik ben wat kinderlijk voor mijn leeftijd. Zelfs onder de jongste kinderen heb ik geen vrienden. Ik ben wat je noemt een beetje raar. Het liefst speel ik in mijn eentje, met de dingen die ik buiten vind. In de bomen, op de grond. Steentjes zijn ballen, takjes zijn motorboten en daar zwemt een krokodil. Zie je het dan niet? De hele wereld is een grote speelgoedfabriek!

Ik kan het niet onthouden. Mijn geheugen schiet tekort. Engels en wiskunde hebben geen plaats in mijn hoofd. Ik wil wel, maar de wereld buiten mijn schrift verwondert me steeds. Mooier dan de cijfers en de letters zijn de planten en de snoeppapiertjes, de haren van de juf en de krijtjes op de grond. Ik probeer te rekenen, maar de wereld die ìk regeer, roept. Er is zoveel meer. Ik wil klimmen.


Ze zeggen dat mijn vader mijn moeder wou vermoorden.

  • 20 Maart 2005 - 18:55

    Pieter Heres:

    kennelijk heeft hij wel een vriendin in jou marl...
    als je hem benadert zoals je over hem schrijft is dat zo. heel mooi.

  • 20 Maart 2005 - 20:43

    Hanny:

    Tof!!! dat jullie elkaar hebben getroffen. Heel mooi.

  • 20 Maart 2005 - 21:32

    Harrie Kanters:

    Lieve meiden,
    Ik wil jullie nog even laten weten dat ik jullie zeer originele berichten steeds weer lees. Leuke stijl! Die je steeds weer benieuwd maakt naar wat dient zich nu weer aan? Houen zo!
    Bedankt, Harrie

  • 21 Maart 2005 - 11:13

    Irene:

    Heerlijk weg dromen over alles wat je ziet en hoort.Geniet er maar lekker op los,zo is het leven vol te houden.
    Ben benieuwd naar jullie nieuwe reisbestemming.
    Hopelijk mogen we ook hiervan genieten.
    Een hele fijne vakantie en pas goed op je zelf.
    Mams

  • 21 Maart 2005 - 11:20

    Marl:

    Nou, mama, wel bij de les blijven. Die reisbestemmingen heb ik bij het vorige berichtje gepost. Kus!

  • 21 Maart 2005 - 11:22

    Giulio/marleen:

    Wat een mooie foto's bij dit bericht, zijn het ook allemaal van die schatten van jongens?? Zullen toch ook ondeugende trekjes hebben.
    Nog even en jullie kunnen gaan genieten van een heerlijke vakantie, zullen ongetwijfeld nog veel meer zien.
    Maak er mooie dagen van , ofschoon die franse dames met smart op jullie terugkomst wachten.
    Groetjes Giulio en Marleen

  • 23 Maart 2005 - 09:00

    Stephan P.:

    Ik ben 23, maar dat zou je niet zeggen (26 eerder) Ik heb vrienden, maar die zie ik nooit. (quote Hans Teeuwen) Raar ben ik soms, als ik zin heb. Spelen doe ik ook, als ik zin heb. Handbal of zo. Dat speel ik graag (www.handbalstartpunt.nl wedstrijdverslagen hoofdklasse, ctrl f zoeken op stephan (speelt bij fortissimo) Aan geheugen geen gebrek. Tijd soms wel.
    Mijn ouders... daar gaat iemand een boek overschrijven. (een zeer bewonderd schrijfster naar verluid)

    Nu weet ik niets meer.
    groeten
    Stephan Petermann

  • 23 Maart 2005 - 09:07

    Stephan P.:

    Jullie zijn een hit! tik in google marl en froukje in en wie staat er op nummero uno! Juist ja. Het gevierde illustere duo dat bezig is de wereld aan te passen (niet veranderen, dat kan niet) en wiens verslagen een groot gemeleerd publiek trekt. Pet af dames. veel goeds en leuks gewenst uit een opwarmend NL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pondicherry

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2005

afleren

30 Juni 2005

Senti

21 Juni 2005

Schommel

08 Juni 2005

BOEHOEEEE!!

05 Juni 2005

Beetje nieuws
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 110394

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: