Filmpje - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu Filmpje - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

Filmpje

Door: Marl

13 Maart 2005 | India, Pondicherry

Met hondervijftig jongetjes naar de film. Wat een feest! 'Tiroepachi', met de superlekkere Tamilheld Vigei (...) in de hoofdrol. Gevoelstemperatuur in de bios: 55 graden, maar dat mag de pret niet drukken. De dansjes, de liedjes, het geklap en gegil in de zaal, het klopt allemaal. Hiermee vergeleken zijn Nederlandse bioscopen fantasieloos, het publiek suf. Dit is vet. En dat de film zo tenenkrommend slecht is, ach dat maakt helemaal niet uit.

• 13 Maart 2005 - 10:44

Pieter Heres:

We herkennen het helemaal. Daar in de bios zitten is vooral leuk voor de belevenis op zich. Het tenengevoel dat je kreeg kennen we nog van 24 jaar geleden, dat was toen ook al. Maar het enthousiasme van de mensen in de zaal is fantastisch. Prachtige foto's weer!! Koester jullie tijd. Wat zul je daar vaak aan terug denken.

groet, papa en mama heres

• 13 Maart 2005 - 18:07

Oma Heres:

Nou Froukje, wat een mooie foto's. Wat maak jij toch veel mee. Wat een mooie jongetjes zijn er bij. Geniet er maar van hoor.
    liefs van opa en oma!

• 14 Maart 2005 - 10:12

Irene:

Het is altijd spannend te lezen wat jullie meemaken.ook de foto's zijn erg mooi.Die foto "In line" wat gaan ze met die stenen doen?
    Marl hoe gaat het met je arm?Heb je die recepten van.....kunnen gebruiken? Je zult wel een litteken er aan over houden. Maarja een aandenken aan India.
    De lente komt er aan,de temp. gaat omhoog.Hebben zondag nog flink op de sneeuw gelopen 20 cm.
    Geniet maar van alles en blijven jullie gezond.
    Mams

• 15 Maart 2005 - 12:43

Ivanka:

Hallo Marl,

Zo zie je maar weer. Met weinig kun je toch veel hebben !!!!. Vreugde, plezier, saamhorigheid etc. Ook goed om te beseffen.

Hoe is het met je arm ?. Ik had wel een smeuiige foto verwacht. Ik hoop dat je er geen last meer van hebt. Het is toch een vrouwenkwaaltje, he ?.

Houd je goed, en de groeten van Ivanka

• 15 Maart 2005 - 12:53

Marl:

Voor ieder die het horen wil: mijn arm is weer helemaal oke, al lange tijd hoor. Onze tickets zijn geboekt. We gaan echt weg.

• 15 Maart 2005 - 19:50

Rob L:

Wanneer precies is het vertrek en wat is het eerste reisdoel???
    Kunnen nog mee geneiten van andere delen van India.
    Veel moois en reisplezier voor jullie tweetjes
    Groet Rob

• 16 Maart 2005 - 09:28

Anke:

Hoi Merel,
    Waar ga je als eerste naar toe en hoe lang gaan jullie precies rondreizen? Ik neem aan dat jullie daarna weer les gaan geven, of heb ik het mis.
    Veel plezier met rondreizen.
    Vandaag is de eerste echte lente dag.
    20 graden heerlijk om te voelen dat de zomer er aan komt.
    Dikke X je zus.

• 16 Maart 2005 - 09:51

Jolien:

ik weet dat iedereen het al gezegd heeft, maar die foto's zijn dus echt fantastisch!!!!

• 16 Maart 2005 - 13:37

Arianne:

He meiden, ik volg al jullie verhalen! Erg leuk om te lezen! Take it easy, laat je niet gek maken!
    Liefs Arianne

• 16 Maart 2005 - 19:55

Mirte:

alweer een hoop mooie berichten sinds de laatste keer dat ik deze site checkte... Elke keer waan ik me een beetje in India. Kan geen reisbureau-reclame-campagne tegenop...
    Nog veel plezier, zeker ook met de rondreis!

liefs, mirte

• 19 Maart 2005 - 09:41

Bren:

Hee!Zozo dat is weeres wat anders dan de Pathe!;-))

• 20 Maart 2005 - 15:03

Marl:

Bon, we vertrekken de eerste van april (dikke kikker in je bil!) en gaan dan naar Goa, Mumbai, Jaipur, Delhi, Shimla, Agra, Varanasi, Darjeeling, Kolkatta en Chennai. Eén mei (dag van de arbeid, dan moet er gewerkt worden) gaan we weer terug naar de Transitschool. De zomervakantie begint eerder omdat er een heuse schurft en chickenpocks-epidemie is uitgebroken. Mmm.