Partijtje - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu Partijtje - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

Partijtje

Door: Marl

20 Februari 2005 | India, Pondicherry

Ik was jarig en er waren meer dan tweehonderd vriendjes en ik kreeg tekeningen en cake en ik heb de hele dag pootjes gegeven en er was een heel avondprogramma met dansjes en liedjes. Het was mij het feestje wel!

• 20 Februari 2005 - 14:24

Hanny:

Wat een reuze leuke verjaardag, dat zul je nooit vergeten.

groeten ook aan Froukje

• 20 Februari 2005 - 15:45

Harrie:

Van harte gefeliciteerd dan maar. Misschien mosterd na de maaltijd, maar niet minder gemeend.
    Liefs en groetjes vanuit een koud en winderig Amsterdam.
    Harrie

• 20 Februari 2005 - 16:52

Ivanka:

Ja Marl, zo zie je maar weer. Een bijzondere verjaardagsdag, in een bijzonder land. Het zal een mooie herinnering zijn.

Ivanka

• 20 Februari 2005 - 19:14

Irene:

Zoveel aandacht en felicitaties krijg je nooit meer,dit zijn onvergetelijke momenten.Geweldig om dit mee te maken,van harte gegund.Zaterdag zagen we een reportage van India over schoon drinkwater maken wat D.S.M.ontwikkeld heeft.Zelieten veel zien van het land en de bevolking,ook de grote verwoesting wat plaats gevonden heeft.
    Fijn om weer iets te horen van jullie.
    Meiden tot gauw
    Liefs Mams

• 20 Februari 2005 - 19:21

Pim:

Wie had er gewonnen met bowlen dan?

• 21 Februari 2005 - 08:54

Anke:

He Marl wat zie ik nu op de foto!!!
    Heb je gaatjes in je oren?
    Wie had dat gedacht, moedergevoelens, gaatjes, ben benieuwd of we je nog zullen herkennen over een half jaar.

• 21 Februari 2005 - 21:31

Rob L.:

Ja lieve Marl zoveeeel gasten hadden niet ons huisje gepast. Fijn dat je
    zo'n prachtige verjaardag hebt gevierd!

• 23 Februari 2005 - 12:23

Robin:

He frouk alles goed daar? Dacht eigenlijk eerst dat je pas 1 dezer dagen weg zou gaan joh, en nou zit je er al weer een maand! Maar bevalt het een beetje daarzo, kan je een hoop goede dingen doen? En hoe gaat het met de kilo-tjes ;)
    Groeten uit hellevoetsluis!!

• 24 Februari 2005 - 09:46

Stephan P.:

Potjandikke, geen vrienden die je smekend moet wappen om te komen. Gewoon chil. Leer je ze wel de nederlandse verjaardag met borrelnootjes erbij.

• 24 Februari 2005 - 14:25

Marl: