Nieuws in het kort - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu Nieuws in het kort - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

Nieuws in het kort

Door: marl

24 Januari 2005 | India, Pondicherry

Alles is fantastisch, we willen maar niet ziek worden, de cultuurshock is ontzettend ver te zoeken en alle clichés zijn waar!

Lappen tekst staan jullie te wachten, maar voorlopig maken we gebruik van een hele langzame computer en telefoonlijn. Snel meer, vanuit een internetcafé...

• 24 Januari 2005 - 19:17

Irene:

Gelukkig weer een berichtje van jullie.We zijn zo benieuwd.Bij ons ligt er sneeuw lekker koud
    Tot heel vlug
    Liefs van Mams.

• 24 Januari 2005 - 20:06

Oma:

Heel blij wat van je te horen. Daar keken we echt naar uit.

• 24 Januari 2005 - 20:43

Hanny:

Hoi Hoi
    Goed (eindelijk)bericht van jullie aan te treffen en helemaal goed dat het \"fantastisch\" is(bedoel ik zeker niet vervelend, maar).Ben onderhand echt benieuwd naar wat julie allemaal meemaken, dus laat die lappen vooral komen,dan kunnen we daar zelf een mening over vormen.
    Maar Marl en Fraukje bovenal een heel bijzondere tijd daar!

• 25 Januari 2005 - 07:37

Jorien:

Leuk zo\'n eigen website. Ik ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat, dus typen met die handen! Heel veel succes en plezier gewenst! Groetjes uit Utrecht, Jorien Batterink

• 25 Januari 2005 - 08:46

Rhiannon:

Heee ladies,
    we want to hear more! hoe vinden de kids de ballonnen? ik kreeg van iemand die in india is geweest te horen dat het geen goed idee is om dingen (lees: ballonnen) uit te delen. dan gaan ze elkaar de hersens inslaan enzo. zijn er al kindertjes omgekomen?

• 25 Januari 2005 - 09:32

Harrie Kanters:

Lieve meiden,
    Vanmorgen Lucy uitgezwaaid richting Chennai. Dus aardig in jullie buurt. Intussen zitten we in de sneeuw, dat maakt het verschil met jullie toch nog wat groter. Ik mis nu wel de warmte die ik in die tien dagen o.a. in Pondy heb mogen ervaren. Liefs en groetjes, Harrie

• 25 Januari 2005 - 09:45

Bram En Eveline:

Sta te popelen om de lappen met tekst te kunnen lezen. Nog wat foto\'s zouden ook leuk zijn.
    Groetjes en veel plezier,
    Eef en pluum

• 25 Januari 2005 - 10:57

Leonore:

Hey!
    goed om te horen dat die cultuurshock uitblijft!!!
    Geniet ervan...
    groetjes Leonore

• 25 Januari 2005 - 11:23

Marl:

Hee Rhian. Nee niemand is omgekomen (kun jij weer rustig slapen). De balonnen vinden ze tof, vooral met water erin. Ik leer ze nu te zeggen \"Bedankt, Rhiannon voor de balonnen\".