Hearty welcome - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu Hearty welcome - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

Hearty welcome

Door: marl en froukje

18 Januari 2005 | India, Pondicherry

Daar zitten we dan!! We zijn nog steeds onwijs moe, maar we hebben de welkomst ceremonies zo\'n beetje wel gehad. We werden toegezongen door hele groepen jongetjes, netjes op een rij. Foto\'s werden gemaakt, gedanst, handjes geschud en continu vertellen hoe je heet haha! \"Hello sista, what\'s your name?\" Hun namen zijn gewoon niet te onthouden, maar goed, daar hebben we nog een half jaar voor.

Nu gaan we slapen! Morgen moeten we aantreden, bijles Engels geven.

weltrusten.

• 18 Januari 2005 - 16:28

Hanny:

Fijn dat jullie goed gearriveerd zijn en kennelijk erg welkom zijn. Gaat bij jullie project alles alweer gewoon z\'n gangetje???
    Hoe is het daar?

• 18 Januari 2005 - 16:28

Djamilah:

Slaap lekker!

• 18 Januari 2005 - 20:35

Anke:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn ontvangen. Hoeven jullie geen schooltjes te bouwen? Staat nog alles.
    Succes met lesgeven.
    groetjes Anke & Michel

• 19 Januari 2005 - 10:38

Pleuni:

hoi Marl en Froukje! het doet me goed om te horen dat jullie zo warm zijn ontvangen! En ook dat jullie gelijk aan het werk worden gezet. Succes en veel plezier met het lesgeven. liefs, pleuni

• 19 Januari 2005 - 14:32

Irene:

Meisjes lief
    Blij te horen dat julliegoed zijn verwelkomt.Alle goeds en maak er wat van
    Kus Mams

• 19 Januari 2005 - 20:13

Arianne:

Hé meiden! Jullie zijn veilig gearriveerd!Goed om te horen! Veel succes daar!Dikke knuffel voor alle jongens daar!

• 20 Januari 2005 - 00:44

Daniel:

Faast man. Fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat. Hier in Utrecht was het gisteren aan het hagelen, zal je daar wel geen last van hebben. Nou girls, ik ga slapen, want ik ben doodop. P.S. Pas op met koeien poep op de stoep!

• 20 Januari 2005 - 10:12

Pieter Heres:

fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. we horen graag van jullie en vertrouwen erop dat jullie daar iets moois neer gaan zetten.

• 20 Januari 2005 - 10:48

Kiki:

Weet niet of je mn sms nog had ontvangen, maar ben zeer trots op je.
    Zal je zeker in de gaten houden. Heel veel plezier en voldoening van jullie mooie werk gewenst. Liefs, Kiki

• 20 Januari 2005 - 14:39

Irene:

Zijn benieuwd naar jullie bericht.Laat vlug wat horen Laat het jullie goed gaan.!!!!!
    Tot horens,
    Irene.

• 21 Januari 2005 - 14:45

Pim:

hoera. een kusje voor marl, en froukje.

• 21 Januari 2005 - 19:49

Anke:

Hallo Marl en Froukje,
    hebben jullie het lekker druk? Het is weer tijd voor een berichtje!!!
    Groetjes Anke P

• 21 Januari 2005 - 20:24

Bram En Eveline:

Hoi zusje en Froukje,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en zo te horen ook erg welkom zijn. Maak er een mooie ervaring van.
    Groeten Eveline en Bram

• 23 Januari 2005 - 22:19

Djamilah:

Ik ben razend nieuwsgierig hoe het nou gaat, dus ik hoop dat er snel weer een nieuw bericht komt!!
    Kus, Djamiel

• 24 Januari 2005 - 12:06

Ine En Huub:

Hallo Marl en Froukje,

Het is maandagmiddag het heeft vannacht een beetje gesneeuwd.
    Gisteren waren we met Bram en Eveline en haar
    ouders wat gaan eten in Sittard, en toen hoorden we dat jullie reeds vertrokken waren naar India, wat een onderneming
    en geweldig dat jullie iets voor de jeugd gaan doen.
    Marl bij deze tevens proficiat met je afstuderen geweldig.

Verder wensen we jullie veel goeds bij deze fantastische onderneming.