KORT - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu KORT - Reisverslag uit Pondicherry, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

KORT

Door: Froukje

Blijf op de hoogte en volg

08 Mei 2005 | India, Pondicherry

Hallo hallo!

We zijn weer terug in de veilige thuishaven! Kolkata hebben we mooi afgesloten met een uitje en een etenje met de General Manager National Operations van Philips India. Daarover later meer.

Ik wou even laten weten dat we nog leefden. Mijn account is bijna leeg, dus ik heb maar weinig tijd om te tikken.

Ik ben flink verkouden en Marl is ook niet helemaal lekker en hoewel we een tripje naar Goa zouden hebben met de carpentry boys, kiezen we er voor om lekker hier te blijven. We weten hoe dat gaat, uuuuuuuuuuuuuuuuren ni de bus, voor een scheet er uit en weer verder. Saggo worden, frustraties alom, dus nee, we blijven hier en gaan bij de jongens langs. Iedereen is zo'n beetje thuis nu, dus mooie kans om langs te gaan ent e kijken hoe ze leven.

ok nu moet ik gaan! later meer details!
xfr

  • 08 Mei 2005 - 17:29

    Pieter Heres:

    fijn dat we weer een teken van leven krijgen. ik zat er al een paar dagen op te azen. het lijkt me een verstandig besluit om thuis te blijven. bovendien denk ik dat je bij jullie huisbezoeken inderdaad een veel leuker beeld krijgen dan van een vakantieparadijs. vergeet niet je camera mee te nemen voor die thuisplaatjes.... sterkte met de verkoudheid, als hollanders weten jullie daar wel raad mee...

  • 08 Mei 2005 - 20:06

    Cyriel Van Dijk:

    Wat een interessante reis!!Maar moeten jullie voor zulke wissewasjes uit de bus. Ik vond de stop voor een plasje wel eens iets teveel Nu niet meer!!!
    Is dat een indiaase gewoonte?
    Veel plezier en gezond weer verder.

  • 08 Mei 2005 - 20:15

    Giulio En Marleen:

    Eigenlijk jullie hele vakantieperiode vergeten te kijken,ofschoon we ook genieten van jullie verhalen van de jongens.Dat zal wel een weerzien zijn na enkele weken vakantie te hebben gehad. Toch niet teveel gesnotter??
    groetjes en we verheugen ons weer op die leuke snoetjes en natuurlijk verhalen

  • 09 Mei 2005 - 13:58

    Irene:

    He he ze zijn weer terug op het nest, oost west....
    fijn om weer wat van jullie te horen.De jongens zullen wel blij zijn dat julie terug zijn.Hopelijk is de vakantie goed geweest ondanks ziekte enz.En nu weer vol frisse moed er tegen aan.Laat ons maar weer genieten van jullie belevenissen.
    Beterschap beiden.
    Mams

  • 09 Mei 2005 - 19:56

    Fenna:

    hallo
    om te beginnen allebei veel beterschap.
    het is mischien een beetje laat maar nog veel sukses in india.
    heel veel groeten van:Hanny Fenna Jedde&jean.doeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

  • 09 Mei 2005 - 20:07

    Fenna:

    hallo
    ik vindhet een heele leuke site. en de fotos zijn ook leuk vooral schele bootman en check de bek.

  • 10 Mei 2005 - 15:11

    Hanny:

    fijn te vernemen dat jullie vele ervaringen rijker en ongeschonden terug zijn. Lijkt me voor de jongens en jullie zelf inderdaad een veel leuker plan om iets van hun leventjes thuis mee te krijgen.
    Ben daar natuurlijk weer reuze benieuwd naar, zo ook naar meer over de ondreis

  • 12 Mei 2005 - 11:13

    Marl:

    Even ter verduidelijking en omdat iedereen tegen me zegt: ben je nou alweer ziek? Dat is niet! Valt allemaal mee. Buikkrampen komen af en toe terug, maar daar heb ik nooit langer dan een minuut last van. Dus. Het is allemaal niet zo erg als het lijkt. Ben niet onafgebroken vier weken ziek ofzo. En Froukje is ook weer gezond. Nu is het vooral de hitte die een uitdaging vormt... We gaan vannacht maar buiten slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pondicherry

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2005

afleren

30 Juni 2005

Senti

21 Juni 2005

Schommel

08 Juni 2005

BOEHOEEEE!!

05 Juni 2005

Beetje nieuws
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 110282

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: