ff kort - Reisverslag uit Vāranāsi, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu ff kort - Reisverslag uit Vāranāsi, India van marlenfroukje - WaarBenJij.nu

ff kort

Door: Froukje

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2005 | India, Vāranāsi

Hoi hoi!

Nou inmiddels zijn we in VAransi aangekomen. We zitten in een veel te duur internetshopje, met veel te slechte verbinding, dus ik hou het kort!

In Delhi was het leuk, MArl was de eerste 2 dagen ziek, de laatste dag beter gelukkig. Die laatste dag wilde ik naar de Taj, had de dag ervoor geboekt maar al snel bleek ie dicht te zijn op vrijdag, dus kreeg ik mn geld terug en een teleurstelling voor mn kiezen :(. Maar we besloten mee te gaan op een city tour door delhi, was wel leuk. Werden haast de bus uitgegooid omdat de gids geen blanken wilde hebben, onder het excuus van, jullie gids spreekt geen engels, in een andere bus wel. Hij zelf bleek de gids te zijn... Andere mensen zeiden slissend al, niet gaan! mar goed, we werden gered door de man die ons ophaalde van het hotel. Onderweg hoorden we dat de gids had gezegd dat als de mensen met ons spraken, dat een blijk van toewijding aan terroristen was, niemand moest dus met ons praten/ omgaan. Dat gebeurde natuurlijk wel gewoon, we zijn immers veel te interessant. Op de trip hebben we die man teriuggepakt door niet naar de winkel te gaan waar hij ons bracht (oom vervolgens commissie te krijgen). Nouja, er is nog veel over de trip de de dag er voor te zeggen, maar ik ga nu ff door naar Varanasi.

Hier aangekomen om 6u vanochtend. Riskjaatje naar het hotel gepakt. Goed ontvangen, meteen de weg gewezen in de buurt, traktatietje hier en daar... Gaan wij net lunchen ergens anders, blijken we niet in het hotel te zitten dat we dachten, maar in een rip off. Dus, we maken ons op voor een rel, hehehe! We gaan eens even laten zien met wie ze van doen hebben!! Verder is het wel prima hier. Oud en mysterieus als ik had gehoopt. De Ganges (Ganga) staat erg laag/ droog, maar een dezer dagen wagen we een boottripje.

Ok, ik hoop snel meer te kunnen vertellen met foto's erbij! de foto's staan op cd, maar willen maar niet op de site.

xfr

  • 17 April 2005 - 11:52

    Hanny:

    Fijn dat het weer beter met je gaat Marl.
    Mooi verhaal Froukje.. Blijf goed jullie zelf passen, op elkaar en op de centjes. Goede voortzetting van de rondreis, groeten

  • 17 April 2005 - 17:40

    Henk:

    Toen ik in india was nu lang 5 jaar geleden werd ik ook ziek. Mij werd geadviseerd inde avond 2 wisky te drinken. Het is een killer voor de bacterieën.Groet Henk

  • 17 April 2005 - 18:15

    Oma Heres:

    effe kort is toch nog een heel verhaal.Fijn dat Marl weer beter is.Geniet met volle teugen. Wij doen het van jullie met je verhalen en foto's
    xx van ons!

  • 17 April 2005 - 20:55

    Pieter Heres:

    tja, zal je toch nog een keer naar india moeten om de taj te zien. Maar goed, ik ben niet in varanasi geweest.... Neem alles goed in jullie op (behalve de bacterien)en pas inderdaad goed op jullie zaakjes en centjes en let op de louche ventjes.

  • 17 April 2005 - 22:04

    Cyriel&Nel:

    Hallo Froukje en vriendin
    We hoorden van je vader over de mogelijkheid contact op te nemen met jullie om te weten hoe het jullie in India vergaat. Lijkt ons heel leuk Het gaat jullie goed . Take care.
    Cyriel

  • 18 April 2005 - 08:44

    Harrie:

    Hoi meiden,
    Allemaal wel heftige opeenvolgende akkefietjes. Maar ook wel weer echt India. Ik blijf jullie volgen waar vele andere vrijwilligers jullie in voor zijn gegaan. Dus: blijven genieten en hou je lijf gezond. Liefs, Harrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Vāranāsi

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2005

afleren

30 Juni 2005

Senti

21 Juni 2005

Schommel

08 Juni 2005

BOEHOEEEE!!

05 Juni 2005

Beetje nieuws
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 110289

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: